Podsumowanie 2015 roku

To nie był dla mnie udany rok pod względem czytania! Niejednokrotnie w życiu udało mi się osiągnąć lepszy wynik.

Ilość przeczytanych książek w 2015 roku wyniosła tylko: 20 sztuk!

Miesiące, w których przeczytałam najwięcej książek (po 5) to czerwiec i listopad.

Dużo było o dziwo miesięcy, w których nie otworzyłam ani jednej książki, były to: luty, marzec, sierpień, wrzesień i grudzień. (O zgrozo aż 5 miesięcy!!)

Najdłuższa przeczytana przeze mnie książka w 2015 roku miała aż 784 strony i był to tytuł „Zamek z piasku, który runął” Stiega Larssona. Jest to trzeci tom serii Millennium.

 

 

 

Najkrótszą przeczytaną lekturą okazał się „Chłopiec w pasiastej piżamie” John Boyne. Jednak była to chyba najbardziej poruszające książka tamtego roku. Mam nadzieję, że uda mi się ja dla Was opisać, bo jest tego warta!

 

 

Tytuły, które przeczytałam w 2015 roku:

„Alibi na szczęście” A. Fincer – Ogonowska

„Krok do szczęścia” A. Fincer – Ogonowska

„Służące” Kathryn Stockett

„Niezgodna” Veronica Roth

„Nie puszczaj mojej dłoni” Michel Bussi

„Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet” Stieg Larson

„Dziewczyna, która igrała z ogniem” Stieg Larson

„Zamek z piasku, który runął” Stieg Larson

„Jedenaście minut” Paulo Coelho

„Smażone zielone pomidory” Fannie Flagg (tutaj)

„Chłopiec w pasiastej piżamie” John Boyne

„Czekolada” Joanne Harris

„Lilah” Nora Roberts

„Suzanna” Nora Roberts

„Rozważna i romantyczna” Jane Austen (tutaj)

„Teraz i na zawsze” Nora Roberts”

„Mistyfikacja” Harlan Coben

„Więzień nieba” Carlos Ruiz Zafoń (tutaj)

„Cudze jabłka” Agnieszka Krakowiak – Kondracka

„Jajko z niespodzianką” Agnieszka Krakowiak – Kondracka

Z całą pewnością mogę powiedzieć, że w 2015 roku zaskoczyła mnie moja nieregularność w czytaniu. Zdarzało mi się nie wziąć książki do ręki przez dwa miesiące. Niestety przez to  nie mogę zaliczyć tego roku do udanych wyzwań czytelniczych.

Obiecałam już sobie, że 2016 rok będzie lepszy, chcę przeczytać zdecydowanie więcej książek i poznać wielu nowych dla mnie autorów.

Jakie Wy macie plany czytelnicze na ten rok?

2 thoughts on “Podsumowanie 2015 roku

Skomentuj

