Zapowiedzi styczeń 2016

Postanowiłam, że warto się dowiedzieć co w literaturze piszczy! Czyli przedstawić Wam niektóre obiecujące zapowiedzi książek na styczeń 2016. Oczywiście jest ich sporo więc zupełnie subiektywnie wybrałam te, które jakoś przyciągnęły moją uwagę. 🙂

16.01.2016

„Żniwa zła” Robert Galbraith (J.K. Rowling)1

 

Liczba stron: 480

Wydawnictwo Dolnoślaskie

Jak pisze jedna z księgarni internetowych: „Trzecia powieść Roberta Galbraitha to diabelsko inteligenta zagadka kryminalna, a zarazem wciągająca historia kobiety i mężczyzny, którzy znaleźli się w trudnym momencie, zarówno jeśli chodzi o życie zawodowe, jak i osobiste.”

Dla mnie dobrym powodem jest to, że nie znam książek pisanych pod tym pseudonimem i pora jakąś przeczytać. Przemawia za tym także to, że to powieść kryminalna czyli to co bardzo lubię.

19.01.2016

„Opowiem o niej” Jolanta Guse2

Liczba stron: 304

Wydawnictwo Prószyński i S-ka

W tej książce z cała pewnością kupiła mnie okładka.

To na nią najpierw zwróciłam uwagę, ale jak się okazała nie tylko ona może być ciekawa.

Opowiada bowiem ona o trzech kobietach, babci, matce i córce, takie książki potrafią być bardzo życiowe i pouczające. Czy ta również się taką okaże? Czas pokaże. Opis na stronie wydawnictwa przyciąga wzrok: „Losy, pragnienia i marzenia o miłości trzech kobiet uwikłane w burzliwą historię Polski. „

 

21.01.2016

3„Dotrzymana obietnica” Jill Andreson

Liczba stron: 428

Wydawnictwo Prószyński i S-ka

Cóż mogą powiedzieć? Macie mnie, lubię kobiecą literaturę mimo tego że czasem bywa ckliwa. Tak już mam. A ta pozycja opowiada właśnie o wielkiej miłości, która jak to bywa w takich książkach wstawiona jest na próbę. Czy przetrwa, dowiemy się z książki. Nie mogło w zapowiedziach zabraknąć też takiej pozycji 😉

22.01.2016

4„Mroczna połowa” Stephen King

Liczba stron 528

Wydawnictwo Albatros

Hmm… To ciężki temat dla mnie. Gdy czytałam książki owego autora pod pseudonimem dałam radę, natomiast gdy spróbowałam jego książki ewidentnie mi nie „podeszła”. Może tym razem się uda, bo autor wybitny i do tego gatunek, który bardzo lubię w literaturze. Książka opowiada i pisarzu, który ma swoje dwie połowy, co kryję ta mroczna? Ja jestem jej ciekawa.

 

Co myślicie po tych zapowiedziach? Może czekacie na jakieś inne, chętnie się o nich dowiem. Z tego co wiem to dobry miesiąc pod względem premier! Będzie co czytać. Oby tylko znaleźć czas na czytanie. Trzymajcie się ciepło. 🙂

One thought on “Zapowiedzi styczeń 2016

Skomentuj

