I że ci nie odpuszczę – Joanna Szarańska

Tytuł: I że ci nie odpuszczę

Autor: Joanna Szarańska

Wydawnictwo: Czwarta strona

Data wydania: 3 lutego 2016

Liczba stron: 314

DSC_0371.JPG

 

 

Niedawno zapisałam się do dwóch zabaw book tour. Jedną z książek którą miałam okazję przeczytać dzięki temu była książka Joanny Szarańskiej, „I że ci nie odpuszczę”. No cóż ostatnio jest o niej głośno w świecie blogerów książkowych! Książka miała swoją premierę zaledwie 2 tygodnie temu.

Autorka jest bardzo pogodną i uśmiechniętą osobą, chętnie nawiązująca kontakt ze swoimi czytelnikami. Jest to jej debiut autorski także książka była zupełną niespodzianką. I to jaką!

Przygody Kaliny w książce zaczynają się od wieczoru z przyjaciółkami przed ślubem. Już w tym momencie polubiłam główną bohaterkę, też uwielbiam babskie spotkania! Dziewczyna na drugi dzień bierze ślub, a raczej miała go wziąć bo nagle się okazuje, że jej narzeczony zostanie tatusiem … nie jej dziecka. I czar pryska. Załamana dziewczyna dostaję listem prezent ślubny – zaproszenie do spa. I postanawia z niego skorzystać jako zadośćuczynienie. Zabiera walizkę, książkę po pachę i rusza. Dociera na miejsce i … okazuję się, że tu nie ma super masażów, drogich kosmetyków i jaccuzi, tutaj dba się o urodę trochę inaczej. Jak? Zajrzyjcie do książki, bo ja w życiu bym na to nie wpadła. Kalina zaczyna tam jednak dobrze funkcjonować, tylko w trochę innym charakterze niż sobie na początku zaplanowała.

Powiem szczerze dawno się tak dobrze nie bawiłam czytając! Ta książka jak dla mnie jest świetna. Romantyczna komedia z wątkiem kryminalnym powodująca wybuchy śmiechu na każdej niemal stronie. Bardzo podobał mi się styl autorki, lekki i docierający do czytelnika. Język jest prosty, a zarazem dosadny, łatwo było mi zrozumieć co czuje lub ma na myśli bohaterka w danej chwili. Na samym początku plus dla autorki, że główna bohaterka jest z Krakowa (musiałam wspomnieć o moim mieście), już samo to sprawiło mi przyjemność, bo czytałam o miejscach i drogach które znam. Kalina kupiła mnie już zupełnie wymieniając autorów książek, których sama znam i lubię. Pani Joanna doskonale skroiła postać Kaliny, jest taka autentyczna, czyta to co my, dzięki temu budzi sympatię czytelnika. Ja ją bardzo polubiłam, co więcej czekam na kolejną książkę autorki.

Moja ocena: 9/10

 

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Przeglądowi czytelniczemu.

DSC_0369.JPG

2 thoughts on “I że ci nie odpuszczę – Joanna Szarańska

Skomentuj

