Book tour: Czy wspominałem, że Cię potrzebuję? – Estelle Maskame

Tytuł: Czy wspominałem, że Cię potrzebuję?

Autor: Estelle Maskame

Wydawnictwo: Feeria Young

Tytuł oryginału: Did I Mention I Need You?

Data wydania: 2 marca 2016

Liczba stron: 360

DSC_0157.JPG

Kolejna książka trafiła do mnie przez book tour. Tym razem była to książka „Czy wspomniałem, że Cię potrzebuję?” Książka ewidentnie zalicza się do literatury młodzieżowej. Kilka lat temu (chyba trochę więcej niż kilka) zrobiłaby pewnie na mnie jeszcze większe wrażenie. Book tour zorganizowała Cyrysia, dzięki wydawnictwu Feeria Young, zasady zabawy możecie poznać tutaj -> RULES.

Estelle Maskame jako autorka zadebiutowała powieścią „Czy wspominałam, że Cię kocham?”, która zyskała ogromną ilość odbiorców na całym świecie. Drugi tom popularnej trylogii o zakazanej miłości czyli „Czy wspominałem, że Cię potrzebuję?” to również wielkie emocje, pokonywanie swoich słabości, odrobina intrygi i tajemnicy. Jedno jest pewne – tak dobrej powieści new adult trzeba ze świecą szukać!

Eden i Tyler nie widzieli się ponad rok, dla dobra rodziny próbując zapomnieć o uczuciu, jakie kiedyś się między nimi zrodziło. Eden jedzie na wakacje do Nowym Jorku, by spędzić tam wspólnie kolejne lato. Jednak długo udawanie niezainteresowanej jej nie wychodzi. Z dala od przyjaciół i rodziców, ich uczucie odżywa ze zdwojoną siłą. Eden z dala od chłopaka, nie panuje nad emocjami i uczuciami. Czy mogą być ze sobą przeciw całemu światu? Czy przyznają się do swojego uczucia?
Teraz czas na zmierzenie się z rzeczywistością i kilka ważnych postanowień. Jak zareaguje na nie rodzina? Czy związek Eden i Tylera przetrwa katastrofalne skutki ich decyzji?

Prawda nie zawsze jest łatwa. Może być ogromnym ciężarem, zwłaszcza gdy przy jej ujawnieniu można zranić innych. Jednak chyba lepiej ją znać.

Książka naładowana jest emocjami po same brzegi. Wkurza, złości, rozwesela, rozkłada na łopatki! Dużo zwrotów akcji powoduje, że nawet nie czuję się jej długości. Czyta się ją przez to bardzo szybko. Autorka rewelacyjnie trzyma nas w napięciu do samego końca.

Sama wierzyłam, że dadzą radę, że przecież każdy ma prawo do szczęścia. Kibicowałam im od samego początku, zwroty akcji powodowały, że jeszcze bardziej chciałam, by prawda wyszła na jaw. Życzyłam im odwagi. Zakończenie spowodowało, że rozpadłam się na kawałeczki, z powodu emocji. Przez kilka dni czułam te emocje. By je jednak poznać musicie sięgnąć do książki!

Fakt, że jeszcze parę lat temu, gdy byłam nastolatką zrobiłaby na mnie jeszcze większa wrażenie. Teraz czułam, że to bardziej młodzieżowa książka, choć i tak czułam te emocje. Nie mogłam przez to od razu siąść i napisać recenzji, musiałam ochłonąć. Polecam Wam te książkę bardzo serdecznie!

Moja ocena: 8/10

DSC_0145.JPG

8 thoughts on “Book tour: Czy wspominałem, że Cię potrzebuję? – Estelle Maskame

  1. Ja zatrzymałam się mniej więcej w połowię i nie mogę ruszyć dalej… główna bohaterka, troszkę mnie denerwuje. Pierwszą część pochłonęłam w całości w jeden dzień, a drugą męczę już miesiąc :/ ale zabiorę się do czytania i ją skończę, mój cel na czerwiec! Recenzja się sama nie napisze :p

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

