Konkurs z okazji 1 urodzin bloga

Konkurs #1

Kochani, postanowiłam, że szkoda czekać do 1 lipca. Wtedy i tak będzie góra konkursów. 🙂

Mam dla Was, do wygrania,  egzemplarz niezwykłej powieści:

„Piętno Midasa” Agnieszki Lingas-Łoniewskiej.

Wiem, że to nowość, dużo osób chcę ją przeczytać, więc kupiłam właśnie ją jako nagrodę.

Zadanie do wykonania:
– zostać obserwatorem mojego bloga 🙂
– polubisz fanpage mojego bloga na Facebooku

– udostępnisz informacje o moim konkursie 🙂

 Zgłoszenia wpisujecie pod tym postem.
Wzór:

Obserwuję jako:
FP lubię jako:
Adres E-mail:

Spośród wszystkich uczestników wybiorę jednego zwycięzcę na drodze losowania.

 

Do dzieła!!!
 
Regulamin:
1. Organizatorem konkursu i sponsorem nagrody jest właścicielka bloga Bukroom
2.Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wykonanie zadania konkursowego.
3. Konkurs trwa od 14 czerwca 2016 roku do 30 czerwca 2016 roku do godz. 23.59
4. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 1 lipca 2016 roku.
5. Nagrodą jest egzemplarz książki ”Piętno Midasa” Agnieszki Ligas-Łoniewskiej.
6. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
7. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 7 dni nie odpowie na wiadomość, nastąpi wybór innego wygranego.
8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
POWODZENIA!!
23 thoughts on “Konkurs z okazji 1 urodzin bloga

  1. Uwielbiam tą książkę! Ostatnio skończyłam czytać i bardzo polecam. „Piętno Midasa” od samego początku do końca trzyma w napięciu, a historia Jakuba Rojalskiego jest niezwykle wciągająca, pełna zwrotów akcji i tajemnic. Agnieszka Lingas-Łoniewska zapewniła tu prawdziwy rollercoaster emocji! To co bardzo mi się podobało to dwa zakończenia tej historii.

    Lubię to

Skomentuj

