Pan Wilk i tajemnice tajemnic – Jarosław Wilk

Tytuł: Pan Wilka i tajemnice tajemnic

Autor: Jarosław Wilk

Wydawnictwo: Pro-Wizja

Data wydania: grudzień 2015

Liczba stron: 304

Jest to kontynuacja opowieści o sercowych rozterkach i seksualnych ekscesach, tytułowego bohatera Wilka, które tak rozpaliły i nadal rozpalają tysiące kobiecych głów w naszym kraju. W swojej drugiej książce Jarosław Wilk zaskakuje podwójnie. Znów mamy do czynienia z jego wyjątkowym, specyficznym humorem, bezkompromisowym męskim językiem i ładunkiem emocji, który na pewno po raz drugi poruszy rzeszę serc, jego fanek. To jednak nie wszystko. „Pan Wilk i tajemnice tajemnic” to książka z czwartym wymiarem w tle. Wyjątkowo głęboka, refleksyjna i nie pozostawiająca czytającego obojętnym na świat, który opisuje. Synergia, dnia codziennego czterdziestoletniego mężczyzny, który poszukuje swojej miłości życia z metafizycznym światem, którego elementy mieliśmy już w pierwszej części, dały efekt niesamowity. Czytając ją śmiejemy się, płaczemy, a co najważniejsze zapominamy o wszystkim, co poza nami, a książką.

DSC_0317.JPG

Autor w tej części mocno zaskakuje. Nie spodziewałam się zupełnie takiego obrotu spraw! Czytając książkę parę razy musiałam ją odłożyć i pomyśleć. Skłania ona bowiem do myślenia nie tylko o relacjach damsko – męskich, a także chorobie, życiu, przemijaniu. Ciężko przejść obok takiej książki obojętnie.

Wilk jak zawsze zdobywa moje serce, swoim sposobem bycia, podejściem do różnych spraw, no i oczywiście miłością do win! Bohater wzbudza w tej części skrajne uczucia, jest mi go żal, czasami mnie denerwuje, a czasami go uwielbiam.

Oczywiście w tej części też poznajemy rzeszę jego kobiet, ogromną ilość różnych spojrzeń na życie. Tu również Wilk szuka miłości, darzy ją córkę, ale potrzebuję jeszcze kogoś. Czy w tej części mu się to uda? Odpowiedź znajdziecie w książce. Sięgnijcie po  nią bo naprawdę warto.

Bohater rozbraja mnie, jego ogromem uczuć, skierowanym do córki. Potrafi być opiekuńczy i czuły. Nie myśli zawsze tylko o sobie. Od razu widać co jest dla niego ważne w życiu.

Autor pisze jak zawsze prostym, bezpośrednim językiem, co bardzo dobrze się czyta. Szybko przeczytałam książkę, a po niej miałam kaca i milion pytań: Jak to? Dlaczego? Tak nie może być.

Nie zdradzam więcej, zapraszam Was do czytania.

Moja ocena: 8/10

Chcę bardzo podziękować autorowi, ze chwilę, które mogłam spędzić na czytaniu tej zaskakującej książki.

DSC_0321.JPG

Skomentuj

