Wyniki konkursu urodzinowego #5b

Dzień dobry!

Jak obiecałam przychodzę dziś do Was z wynikami konkursu.

Do wygrania były piękne zastawy puzzli:
13549237_1143221275744761_1360188077_o

Proszę o fanfary!!

Zwycięzcy to:

izabela81, wygrana to  Puzzle Beaty Pawlikowskiej
Wiktoria Guziewicz, wygrana to Puzzle Z Dalekiego Wschodu.

Wszystkim serdecznie gratuluję!
Przypominam, że mam 30 dni na wysłanie nagród, wysyłam je zwykłym listem. Wy macie tydzień na podanie mi w wiadomości prywatnej danych do wysyłki, wraz z nr konkursu, który wygraliście (będzie mi wtedy łatwiej).

Miłego dnia!!

Chciałam bardzo podziękować sponsorom nagród!!

 

Serdeczne gratulacje!

Skomentuj

